Chcemy Cię zachęcić do następnej strony, na której czeka na Ciebie masę profesjonalnych wiadomości. Nie ociągaj się i po prostu kliknij odnośnik.
Część firm w zakresie swoich usług pod jedną nazwą „serwis techniczny” umieszcza też usługę przyjazdu na miejsce – do domu klienta lub firmy – i ocenę stanu niedziałającego urządzenia. Jeżeli naprawy można dokonać na miejscu, ponieważ uszkodzeniu uległa przykładowo elektronika w pralce, serwis wykonuje ją natychmiast, bez transportowania urządzenia.
Kupując produkty RTV czy AGD w większych centrach handlowych, możemy wykupić także dodatkową, specjalną gwarancję, która zapewnia szybką reakcję na zgłoszenie usterki (zwykle w tym samym dniu lub w następnym dniu roboczym). Ale nie spodziewajmy się wiele kiedy psuje nam się elektryczny młynek do kawy albo ręczny blender. Nasza reklamacja najpewniej zostanie rozpatrzona, ale albo gotówka zostanie nam zwrócona, albo otrzymamy dokładnie taki sam model urządzenia ze sklepowej półki, jaki oddaliśmy do reklamacji. Niestety, ostatnio bardzo często słyszy się, że reperowanie małego AGD nie jest opłacalne, ponieważ sprowadzenie części zamiennych przez serwis techniczny oraz zreperowanie urządzenia może być o wiele droższe, niż zakup nowego egzemplarza. Część sklepów nie naprawia sprzętów, żeby uniknąć dalszych starć na linii klient-sklep i szybkie rozwiązanie sprawy reklamacji w sposób podyktowany przez klienta.