Plusy i minusy pracy zarobkowej w telefonicznej obsłudze klientów.

Od dawna zarobkowa praca na słuchawce dominuje pośród ofert na rynku. Niemałe firmy szukają kandydatów na posady doradców telefonicznych czy telemarketerów.

element

Rynek pracy ostatnio uległ ogromnym przemianom, które niewątpliwie miały wpływ na typ szukanych pracowników.
Praca w telefonicznej obsłudze klienta ma bez wątpienia niemało zalet, ale zdarzają się w tym typie pracy także negatywne aspekty. Do zalet pracy na telefonie należy pośredni kontakt z Klientem. Ten typ pracy jest świetnym rozwiązaniem dla osób, które są wstydliwe. Kolejnym pozytywnym aspektem tej posady jest często zadowalająca pensja – osiągana głównie z powodu wysokich premii. Na dodatek obecnie na rynku pracy jest spory niedobór pracowników do pracy na stanowisku telefonicznego konsultanta.
Na pewno minusem pracowania na słuchawce jest spore obciążenie uszu, które może prowadzić do chorób. Niezwykle istotne jest otóż, aby ciągle sprawdzać stan uszu, ponieważ w innym razie można nabawić się choroby zawodowej, co wykluczy możliwość pracy na stanowisku konsultanta telefonicznego. Kolejnym minusem tej pracy jest wysoki stopień zestresowania w czasie rozmów z roszczeniowymi klientami.
Pomniejszenie kontaktu przez telefon z niełatwą klientelą skutkujące zmniejszeniem poziomu stresu może przynieść system contact center.

Zaloguj się do naszego portalu i kontynuuj przeglądanie atrakcyjnych tekstów. Mamy ich tam sporo i wszystkie opracowaliśmy z myślą o Was.

System ten opiera się nie tylko na kontakcie telefonicznym z klientami, ale także włącza takie formy kontaktu jak: e-maile, czaty, czy też smsy.