Nowoczesny parking wzbogacony o rezerwacyjnym systemem

W przepełnionych miastach znalezienie miejsca parkingowego – nawet płatnego – graniczy z cudem. A jeśliby tak można było zająć miejsce parkingowe wcześniej oraz nie marnować czasu na szukanie, będąc już na miejscu?
telefony komórkowe służą już jednak nie tylko do przyjmowania płatności za usługę parkingową, lecz też do organizacji pracy parkingu.

Oracle

Autor: Raido
Źródło: http://www.flickr.com

Funkcjonują już bowiem testowe systemy, w jakich prowadzący wychodzi z pojazdu w dogodnym miejscu – np. w pobliżu dojścia do centrum handlowego.

Jeżeli zaintrygował Cię taki artykuł, sprawdź przykłady (www.tefuron.pl/powloki-halar/) zamieszczone tutaj. Z pewnością znajdziesz tutaj coś ciekawego dla siebie.

Później po wydaniu przez kierowcę dyrektywy za pośrednictwem odpowiedniej aplikacji podłączony do internetu pojazd – już bez kierującego – kierowany jest bezobsługowo na oddalone miejsce postoju. System parkingowy opiera się o rezerwację on-line dokonywaną za pomocą strony www (czytaj na transcom-system.com.pl). Przy planowaniu systemu zadbano tak o stałych użytkowników parkingu oraz osoby, które z parkingu korzystają sporadycznie. Przy rezerwacji miejsca, wiadomość o zarezerwowanym miejscu parkingowym jest automatycznie przesłana do systemu i przy wjeździe na parking, wystarczy zeskanować posiadaną kartę.

Urządzenie pomiarowe

Autor: Commander, U.S. 7th Fleet
Źródło: http://www.flickr.com
System przedsprzedaży, został rzecz jasna powiązany z systemem umożliwiającym zarządzanie ilością dostępnego miejsca w celu jak w największym stopniu dokładnej optymalizacji powierzchni.

Rozwiązania tego typu, tak jak bramki obrotowe przypuszczalnie będą wprowadzane w coraz większej liczbie parkingów – kłopoty z przystępnością miejsc dla samochodów są bowiem coraz to częstsze (bramki obrotowe). Natomiast umożliwienie oszczędzenia najcenniejszego w tym momencie zasobu, jakim jest czas, to gigantyczna przewaga konkurencyjna.