Czy ekrany LED jako reklamy usług gwarantują lepsze docieranie do potencjalnych klientów?

Dotarcie do jak najszerszego spektrum możliwych odbiorców przez wykorzystanie ekranów LED stało się patentem przed kilkoma laty. Ruchome reklamy na tablicach lub ekranach nie gwarantują zwrotu pieniędzy i kolejnych klientów – powodzenie kampanii reklamowej zależy od większej ilości zmiennych.

Trafne jest przekonanie właścicieli, że dzisiejszy klient to osoba otwarta, oczekująca nowoczesnych standardów, które są zarazem użyteczne i nieprzeszkadzające np. poprzez niejasną instrukcję obsługi. Ekran LED jako typ reklamy i przekonania klienta nie jest obecnie nowinką techniczną, jakkolwiek ciągle szczyci się wysokim procentem przekonywania odbiorców.

ekrany LED

Autor: Billie Ward
Źródło: http://www.flickr.com

Stwierdzenie, iż reklama świetlna którą pokazuje ekran LED lub też telebim jest innowacyjna i trafiająca w zmysły, było trafne bardziej kilka lat temu. Znawcy zajmujący się marketingiem, szczególnie strony graficznej, ostrzegają optymistycznych inwestorów, że niedopilnowanie pewnych spraw obraca się w inwestycję przepłaconą.

Nie chodzi tutaj tylko o zainstalowanie ekranu, dzięki któremu reklama „zwróci” się przez zamówienia klientów, lecz po dłuższym niż wyliczono czasie.

Jeśli szukasz fascynujących informacji na omawiany temat, odwiedź dmuchawy promieniowe nas, a zapewne odnajdziesz ciekawe fakty.

Nie da się również określić tak zwanej efektywności reklam na ekranach, która zależy od kilku zmiennych. Kluczowe wśród nich są kampanie reklamowe i lokalizacja ekranu (koniecznie sprawdź). Na przykład LED-owy „pasek” o wysokości 20 centymetrów i długości dwóch metrów wyniesie inwestora około dwóch tysięcy złotych. Za podobną kwotę mielibyśmy plakat lub tablicę ogłoszeniową o wiele większych rozmiarach, o ilości ulotek dawanych w centrach miast nawet nie mówiąc.

Dioda led niebieska

Autor: unbekannt270
Źródło: http://www.flickr.com
Dla upewnienia się w kwestii kupowania ekranu lepiej wykorzystać porady fachowców od reklamy czy tych inwestorów, którzy z własnego doświadczenia potrafią ocenić trafność wkładu pieniędzy w tą formę promowania. Wymiana poglądów i nowinek technicznych to jedna strona medalu, w przypadku lokowania telebimów na gruntach lub ścianach istniejących budynków konieczne jest posiadanie stosownej zgody lub spisanie zgłoszenia. Pozostają też aspekty czysto finansowe, w przypadku udanej lokalizacji lepiej zastanowić się nad kupnem większego ekranu, jak ekran led. Istotne aby parametry gwarantowały jakość. Migające światło i powtarzające się usterki będą odebrane jako antyreklama.