Dotarcie do jak najszerszego spektrum możliwych odbiorców przez wykorzystanie ekranów LED stało się patentem przed kilkoma laty. Ruchome reklamy na tablicach lub ekranach nie gwarantują zwrotu pieniędzy i kolejnych klientów – powodzenie kampanii reklamowej zależy od większej ilości zmiennych.
Trafne jest przekonanie właścicieli, że dzisiejszy klient to osoba otwarta, oczekująca nowoczesnych standardów, które są zarazem użyteczne i nieprzeszkadzające np. poprzez niejasną instrukcję obsługi. Ekran LED jako typ reklamy i przekonania klienta nie jest obecnie nowinką techniczną, jakkolwiek ciągle szczyci się wysokim procentem przekonywania odbiorców.
Autor: Billie Ward
Źródło: http://www.flickr.com
Stwierdzenie, iż reklama świetlna którą pokazuje ekran LED lub też telebim jest innowacyjna i trafiająca w zmysły, było trafne bardziej kilka lat temu. Znawcy zajmujący się marketingiem, szczególnie strony graficznej, ostrzegają optymistycznych inwestorów, że niedopilnowanie pewnych spraw obraca się w inwestycję przepłaconą.
Nie chodzi tutaj tylko o zainstalowanie ekranu, dzięki któremu reklama „zwróci” się przez zamówienia klientów, lecz po dłuższym niż wyliczono czasie.
Jeśli szukasz fascynujących informacji na omawiany temat, odwiedź dmuchawy promieniowe nas, a zapewne odnajdziesz ciekawe fakty.
Nie da się również określić tak zwanej efektywności reklam na ekranach, która zależy od kilku zmiennych. Kluczowe wśród nich są kampanie reklamowe i lokalizacja ekranu (koniecznie sprawdź). Na przykład LED-owy „pasek” o wysokości 20 centymetrów i długości dwóch metrów wyniesie inwestora około dwóch tysięcy złotych. Za podobną kwotę mielibyśmy plakat lub tablicę ogłoszeniową o wiele większych rozmiarach, o ilości ulotek dawanych w centrach miast nawet nie mówiąc.
Autor: unbekannt270
Źródło: http://www.flickr.com
Dla upewnienia się w kwestii kupowania ekranu lepiej wykorzystać porady fachowców od reklamy czy tych inwestorów, którzy z własnego doświadczenia potrafią ocenić trafność wkładu pieniędzy w tą formę promowania. Wymiana poglądów i nowinek technicznych to jedna strona medalu, w przypadku lokowania telebimów na gruntach lub ścianach istniejących budynków konieczne jest posiadanie stosownej zgody lub spisanie zgłoszenia. Pozostają też aspekty czysto finansowe, w przypadku udanej lokalizacji lepiej zastanowić się nad kupnem większego ekranu, jak ekran led. Istotne aby parametry gwarantowały jakość. Migające światło i powtarzające się usterki będą odebrane jako antyreklama.