Czy dobrze inwestować w marketing mobilny? Jak to wygląda? Jakie mamy z tego korzyści?

Już kilka lat temu ogłaszano, iż Internet wyprze w obszarze reklamy tradycyjne media. Obecnie widać, iż to były prawdziwe przypuszczenia, gdyż firmy wydają przeważnie aż 20% swojego budżetu reklamowego w internecie, a niektóre inwestują tam nawet wszystkie swoje środki.

Niektórzy więc pytają, czy taka sama sytuacja będzie w zakresie reklamy mobilnej? Na pewno tak, gdyż marketing mobilny staje się z punktu widzenia reklamodawców coraz bardziej ciekawy. Dzisiaj już ponad połowa trzydzieści procent Polaków posiada smartfony, a ponadto stanowią one aż 95% aktualnej oferty operatorów. A jeśli uświadomimy sobie, że co jakiś czas zmieniamy komórkę, to błyskawicznie zrozumiemy, iż dostępność smartfonów to tylko kwestia czasu.

naprawy

Autor: SEBO
Źródło: SEBO
W tym względzie tworzenie aplikacji mobilnych najlepiej rozpocząć jak najszybciej, gdyż czym prędzej to zrobimy, tym bardziej będziemy mogli skorzystać z tego w przyszłości. Mobilny marketing jest rzeczywiście skuteczny, ponieważ aż 9 na 10 poszukiwań z użyciem kanałów mobilnych prowadzi do następnych akcji użytkownika, już siedemdziesiąt procent w trakcie pierwszej godziny – warto sprawdzić.
tworzenie aplikacji mobilnych

Autor: Simeon Berg
Źródło: http://www.flickr.com
To wszystkie bierze się ze specyfiki takich urządzeń mobilnych, dość często więc posiadamy je przy sobie i wykorzystujemy je wtedy, jak po prostu tego wymagamy, a nie w takiej sytuacji, gdy mamy do nich dostęp (tak jest w przypadku PC) – nie pomiń sii.pl.

Jak więc można zauważyć aplikacje mobilne dla firm to dzisiaj coś normalnego, choć nie każdy jest do tego przekonany.

Interesujący artykuł? Jeśli tak sądzisz, kliknij bez wahania ten odnośnik, ponieważ w witrynie (https://www.forsel.pl/wroclaw/kredyty-pozyczki), którą tu znajdziesz, także jest coś wartościowego.

Jednocześnie dane udowadniają, że coraz chętniej korzystamy z takich narzędzi, więc warto w nie inwestować.