Czy dobrze inwestować w marketing mobilny? Jak to wygląda? Jakie mamy z tego korzyści?

Już kilka lat temu ogłaszano, iż Internet wyprze w obszarze reklamy tradycyjne media. Obecnie widać, iż to były prawdziwe przypuszczenia, gdyż firmy wydają przeważnie aż 20% swojego budżetu reklamowego w internecie, a niektóre inwestują tam nawet wszystkie swoje środki.

Niektórzy więc pytają, czy taka sama sytuacja będzie w zakresie reklamy mobilnej? Na pewno tak, gdyż marketing mobilny staje się z punktu widzenia reklamodawców coraz bardziej ciekawy. Dzisiaj już ponad połowa trzydzieści procent Polaków posiada smartfony, a ponadto stanowią one aż 95% aktualnej oferty operatorów. A jeśli uświadomimy sobie, że co jakiś czas zmieniamy komórkę, to błyskawicznie zrozumiemy, iż dostępność smartfonów to tylko kwestia czasu.

naprawy

Autor: SEBO
Źródło: SEBO
W tym względzie tworzenie aplikacji mobilnych najlepiej rozpocząć jak najszybciej, gdyż czym prędzej to zrobimy, tym bardziej będziemy mogli skorzystać z tego w przyszłości. Mobilny marketing jest rzeczywiście skuteczny, ponieważ aż 9 na 10 poszukiwań z użyciem kanałów mobilnych prowadzi do następnych akcji użytkownika, już siedemdziesiąt procent w trakcie pierwszej godziny – warto sprawdzić.
tworzenie aplikacji mobilnych

Autor: Simeon Berg
Źródło: http://www.flickr.com
To wszystkie bierze się ze specyfiki takich urządzeń mobilnych, dość często więc posiadamy je przy sobie i wykorzystujemy je wtedy, jak po prostu tego wymagamy, a nie w takiej sytuacji, gdy mamy do nich dostęp (tak jest w przypadku PC) – nie pomiń sii.pl.

Jak więc można zauważyć aplikacje mobilne dla firm to dzisiaj coś normalnego, choć nie każdy jest do tego przekonany. Jednocześnie dane udowadniają, że coraz chętniej korzystamy z takich narzędzi, więc warto w nie inwestować.